У жителів Ізраїлю після вакцинації від коронавірусу трапився параліч обличчя

Як мінімум у 13 жителів Ізраїлю трапився параліч обличчя в якості побічного ефекту після щеплення вакциною Pfizer від нової коронавірусної інфекції.

Про це повідомляє The Jerusalem Post з посиланням на міністерство охорони здоров’я країни.

Практикуючі лікарі стверджують, що подібний побічний ефект зустрічається навіть частіше.

«Не менше 28 годин я ходив з цим. Не можу сказати, що зараз це повністю пройшло, але крім цього мене більше нічого не турбувало, лише трохи боліло місце уколу, і все», — розповів зіткнувся з тимчасовим паралічем обличчя після вакцинації ізраїльтянин.

Він задумався, чи робити друге щеплення, але закликав інших жителів країни не відмовлятися від вакцинації, так як цей побічний ефект досить рідкісний.

Професор Гальяно Рахав (Galia Rahav), керівниця інфекційного відділення в клініці Шиба, зазначила, що не стала вводити другу порцію вакцини пацієнтці, в якої стався параліч обличчя. Лікар зазначила, що не може точно сказати, що саме спровокувало недугу.

Представники Міністерства охорони здоров’я заявили, що друге щеплення варто робити лише тим людям, у яких вже пройшли всі симптоми паралічу обличчя.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: , ,

Загрузка...