Суспільний мовник Азербайджану зробив заяву у зв’язку зі скандалом на «Євробаченні»

Азербайджанська Громадська телерадіомовна компанія (ITV) розповсюдила інформацію про голосування на Євробаченні-2022.

«Заявляємо, що направили організаторам конкурсу назви країн, за які проголосувало азербайджанське журі. Згідно із цим списком, 12 балів було віддано Україні. У відповідь організатори конкурсу наполегливо просили представників телерадіомовної компанії оприлюднити інші результати наприкінці фінального шоу, не наводячи жодних підстав. Ми рішуче відмовили у цьому. Організаторам відразу ж було надіслано офіційного листа із запитом, в якому говорилося, що ми оприлюднимо у прямому ефірі не результати, отримані у них, а голоси нашого журі, а також оприлюднимо це питання. Тільки після цього нам повідомили про деяку «дивність», пов’язану з голосами 6 країн, зокрема Азербайджану, під час півфінального етапу у четвер. Зазначимо, що у зв’язку з цією «дивиною» нам не надали жодної інформації з четверга до суботи, до кінця фіналу, жодних «доказів» до сьогодні не подано.

Незважаючи на те, що під час ефіру представник телерадіомовної компанії був повністю готовий оприлюднити результати голосування журі в Азербайджані, організатори конкурсу не зв’язалися з Баку, оприлюднили свої результати від нашого імені. Вони пов’язали це із технічними проблемами.

Хоча жодних технічних проблем із оголошенням голосів у прямому ефірі у нас не було. Ще раз наголошуємо, ми не надали організаторам жодного права оголошувати підсумки голосування від імені Громадського телебачення.

Чекаємо на офіційну відповідь на це питання і в залежності від нього плануємо зробити наступні кроки. Сподіваємося, що ситуація, що виникла, найближчим часом буде врегульована на справедливих умовах», — йдеться у заяві.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: , ,