Медики в Японії вперше зіткнулися з побічним ефектом при вакцинації

Медики в Японії вперше зіткнулися з побічним ефектом при вакцинації від коронавірусу.

У жителя префектури Тояма після щеплення препаратом Pfizer почалася алергічна реакція, яка проявилася у вигляді «кропив’янки» — почервоніння на шкірі.

Надійшла інформації про те, що під час проведення вакцинації в лікарні префектури Тояма у одного з пацієнтів виникла «кропив’янка», яка могла стати можливим побічним ефектом, — повідомила канцелярія прем’єр-міністра Японії в Twitter.

Апарат прем’єра країни продовжує збирати інформацію про можливі побічні ефекти при вакцинації, а медики, що ставлять щеплення від COVID-19, стежать за станом пацієнтів протягом 15 хвилин після вакцинації.

Програма масової вакцинації в Японії стартувала 17 лютого. Зараз щеплення доступна медичним працівникам, пізніше влада країни розширять перелік осіб, які зможуть пройти вакцинацію.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: ,

Загрузка...
Load...