Сайти 32-х відомих видань в 16 країнах світу стали мішенню прокремлівських «тролів»

Сайти 32-х відомих видань в 16 країнах світу стали мішенню прокремлівських «тролів».

Вони коментували статті на сайтах, щоб схилити громадську думку на бік Росії, повідомляє ВВС з посиланням на дослідників Центру вивчення злочинності і безпеки Кардіфського університету.

Таким атакам піддалися, зокрема, сайти газет Times, Figaro, Spiegel, Welt, телеканалу FoxNews. За даними авторів дослідження, останнім часом «тролі» фокусувалися на темі виведення західних військ з Афганістану.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: , , ,

Загрузка...