Жінка померла після змішування вакцин в Таїланді

Жінка в Таїланді померла вдома після того, як їй під час другого щеплення від коронавірусу ввели вакцину, відмінну від першої, повідомляє The Phuket News.

Уточнюється, що 39-річна жінка померла через день після щеплення вакциною AstraZeneca.
Раніше в якості першого щеплення вона отримала вакцину Sinovac. Департамент по контролю за захворюваннями Таїланду в свою чергу повідомив, що причиною її смерті став набряк мозку через тромб, який привів до здавлення стовбура мозку.

Доктор Чаветсан Намват з департаменту зазначив, що це перший в країні летальний випадок після вакцинації альтернативної вакциною. Він уточнив, що влада країни проведуть розслідування, щоб визначити, чи була смерть пов’язана з вакцинацією.

У середині липня в Таїланді дозволили змішувати дві різні вакцини від COVID-19 — Sinovac і AstraZeneca. Рішення було прийнято після різкого збільшення числа хворих медичних працівників.
До теперішнього часу вакцини від різних виробників отримали близько 84 тис. чоловік. Раніше повідомлялося, що сотні тайських медпрацівників заразилися після щеплення китайської вакциною Sinovac.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: , , , ,

Загрузка...