Вчені встановили механізм впливу AstraZeneca на утворення тромбів

Норвезькі та німецькі дослідники незалежно один від одного визначили механізм формуються в рідкісних випадках у вакцинованих препаратом AstraZeneca тромбоемболічних ускладнень.

Про це стало відомо з публікації видання The Wall Street Journal.

Згідно з опублікованими даними, вакцинація препаратом AstraZeneca може спровокувати в організмі аутоімунних реакцій, що викликає утворення згустків крові. Таким чином можуть бути пояснені окремі випадки тромбоемболій у деяких вакцинованих в Європі останнім часом, зазначає газета.

«Ми вважаємо, що найбільш ймовірна гіпотеза полягає в тому, що ця конкретна вакцина викликає рідкісну аутоімунних реакцій, через яку з’являються антитіла, які потім взаємодіють з тромбоцитами, але ми не знаємо, чому це відбувається», — наводить видання слова доктора Роберта Кламрота, заступника голови німецького Товариства дослідження тромбозу і гемостазу.

Причиною підвищеного тромбоутворення у щеплених може бути помилка на виробництві, індивідуальна реакція або схильність до патологій

Діагностувати ускладнення у пацієнтів можна, зробивши дослідження крові. Лікування передбачає застосування препаратів, що розріджують кров, а також імуноглобуліну, повідомляють фахівці.

Роботи, в рамках яких проводилися дані дослідження, ще не були опубліковані. Учасник дослідження, проведеного Німеччиною, професор Андреас Грайнахер заявив, що надав результати для публікації в провідному медичному журналі The Lancet.

19 березня Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) повідомила, що не виявила зв’язку освіти тромбозів з щепленням препаратом AstraZeneсa. Проте захворювання фіксувалися в тому числі після вакцинації препаратом AstraZeneca в Європі, але впевненості в тому, що вони викликані саме щепленням, немає, відзначили в організації.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: ,

Загрузка...
Loading...