Названа можлива причина тромбозу після вакцини Johnson & Johnson

Причиною утворення тромбів після вакцинації американським препаратом Johnson & Johnson може бути рідкісна імунна відповідь, який призводить до активації тромбоцитів.

Таку думку висловив представник американського Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів (FDA) Пітер Маркс в ході спільної конференції з представниками Центру з контролю і поширенню захворювань (CDC).

«У нас немає точної причини, але можлива причина полягає в схожому з іншими вакцинами механізмі аденовірусного вектора, який дає дуже рідкісний імунну відповідь, що викликає активацію тромбоцитів», — сказав він під час конференції, трансляція якого велася в офіційному Youtube-каналі FDA у вівторок , 13 квітня.

У свою чергу, виконувач обов’язків директора FDA Джанет Вудкок підкреслила, що на даний момент теорія про активацію тромбоцитів після введення препарату є провідним поясненням випадків тромбозу.

Напередодні FDA і CDC порекомендували призупинити вакцинацію препаратом від коронавірусної інфекції виробництва Johnson & Johnson з міркувань безпеки, так як в Штатах було виявлено шість важких випадків тромбозу після вакцинації даним препаратом. Одна з пацієнтів померла.

Після цієї заяви Johnson & Johnson повідомили і припинення запуску вакцини в Європі. При цьому в Європейському агентстві з лікарських засобів (ЕМА) вказали, що зв’язок між цією вакциною і утворенням тромбів поки не підтверджена.

Поделитесь в соц сетях!

Теги: , ,

Загрузка...